Saturday, August 29, 2009

U-TURN PLEZZZZ!!



Assalamualaikum warahmatullah..

Lately, mimpi2 menyedihkan sering menemani tidur saya. Petang tadi, teresak sy bila bgn dari tidur.. dalam mimpi tu, hanya satu hari je lagi tinggal Ramadhan. Waktu tu sy sedang oncall, iaitu hari kedua terakhir sebelum shawal tiba. Peluang menikmati lailatulqadar dah terlepas.. Beria2 saya menangis dlm mimpi sampai terbawa ke alam realiti. Sebab kenapa? Jawapannya kerana terlalu sedikit amal yg menghiasi Ramadhan kali ni….

Hari2 yg saya lalui dlm Ramadhan kali ni rasa terlalu cepat berlalu. Badan dan minda terasa sgt letih dan lemah, mungkin sebab byk oncall tertangguh sejak awal bulan 8 lagi.. Kebanyakan masa dalam bilik hanyalah untuk tidur. Collapse yang bersambung2..
Saya tak sanggup nak biarkan perkara ni x berkesudahan. Alhamdulillah, Allah mentakdirkan mimpi ni untuk saya, utk bagi saya alarm!! Kurangkan TIDUR plezzzzz…

Jom sahabat2! Kita da kena masukkan gear 5! Jangan lengah2 lagi… Bulan yang penuh berkat dan rahmat ini jgn kita sia2kan.. Moga Allah beri kesempatan pada kita semua. Doakan saya ye sahabat!! Orang ISLAM mesti KUAT!!!!

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI