Friday, October 3, 2008

Salam Aidilfitri



Assalamualaikum wbt


Syawal yang ke 23 dalam hidup saya menjelang lagi. Alhamdulillah dengan izinNya, kita masih diberi peluang merasai kemeriahan, kenikmatan Aidilfitri.


Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua sahabat dan sesiapa saja yang membaca blog ini. Saya juga benar-benar memohon maaf kepada sahabat-sahabat, atas segala salah silap saya yang saya sengajakan atau tidak. Kepada sahabat seperjuangan yang saya kasihi kerana Allah, saya yakin banyak dosa saya pada kalian. Maafkan ye, saya hanya hamba Allah yang lemah, yang sering lalai dari segala segi. Kepada mereka yang pernah berurusan dengan saya, kakak-kakak, adik-adik, sahabat-sahabat muslimin, maaf sekiranya ada terkasar bahasa dan tingkah saya yang mengecilkan hati kalian.. Semoga kita semua sentiasa di bawah redha-Nya.


Saya juga mengambil kesempatan ini untuk menasihatkan diri saya dan sahabat2, ambil peluang di Aidilfitri ini untuk meminta maaf dan memaafkan. Senang nak ucap perkataan ni, tapi untuk benar2 meminta maaf dan memaafkan sangat payah. Tundukkan ego, hadirkan tawadhuk dalam hati, yakin dengan sungguh2 bahawa hanya Allah yang sempurna, insyaAllah kita mampu.


Semoga Aidilfitri kali ini memberi banyak makna dan meninggalkan keindahan dalam sejarah hidup kita semua..Selamat Hari Raya!!!

No comments: