Saturday, August 29, 2009

U-TURN PLEZZZZ!!



Assalamualaikum warahmatullah..

Lately, mimpi2 menyedihkan sering menemani tidur saya. Petang tadi, teresak sy bila bgn dari tidur.. dalam mimpi tu, hanya satu hari je lagi tinggal Ramadhan. Waktu tu sy sedang oncall, iaitu hari kedua terakhir sebelum shawal tiba. Peluang menikmati lailatulqadar dah terlepas.. Beria2 saya menangis dlm mimpi sampai terbawa ke alam realiti. Sebab kenapa? Jawapannya kerana terlalu sedikit amal yg menghiasi Ramadhan kali ni….

Hari2 yg saya lalui dlm Ramadhan kali ni rasa terlalu cepat berlalu. Badan dan minda terasa sgt letih dan lemah, mungkin sebab byk oncall tertangguh sejak awal bulan 8 lagi.. Kebanyakan masa dalam bilik hanyalah untuk tidur. Collapse yang bersambung2..
Saya tak sanggup nak biarkan perkara ni x berkesudahan. Alhamdulillah, Allah mentakdirkan mimpi ni untuk saya, utk bagi saya alarm!! Kurangkan TIDUR plezzzzz…

Jom sahabat2! Kita da kena masukkan gear 5! Jangan lengah2 lagi… Bulan yang penuh berkat dan rahmat ini jgn kita sia2kan.. Moga Allah beri kesempatan pada kita semua. Doakan saya ye sahabat!! Orang ISLAM mesti KUAT!!!!

No comments: